nazwa dokumentu: Burmistrz Brzostku ogłasza przetarg na Przebudowę dróg gminnych w miejscowościach Grudna Górna, Grudna Dolna, Bączałka w Gminie Brzostek | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zamawiający: Gmina Brzostek Brzostek, 11. 05. 2016 r. ul. Rynek 1 39-230 Brzostek
znak sprawy: IZP. 271.5. 2016
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY Zamawiający, działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, (tekst jednolity: Dz. U. z 2015 roku poz. 2164 z póź. zm.), zwanej dalej ustawą, zawiadamia, że w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie: „Remont drogi gminnej nr 106130, w miejscowościach Grudna Górna, Grudna Dolna, Bączałka w gminie Brzostek” jako najkorzystniejsza wybrana została oferta nr 4 złożona przez:
Przedsiębiorstwo Drogowo-Mostowe Spółka Akcyjna, ul. Drogowców 1, 39-200 Dębica
- cena: 961 301,01 zł brutto, słownie: dziewięćset sześćdziesiąt jeden tysięcy trzysta jeden zł 01/100 - termin wykonania zamówienia: do dnia 31.07.2016 r.
Uzasadnienie wyboru: Oferta najkorzystniejsza (oferta nr 4) wybrana została zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dalej siwz), którymi były: cena (waga 95 %) i gwarancja jakości (waga 5%). Oferta otrzymała najwyższą liczbę punktów, tj. 100, obliczoną zgodnie ze wzorem określonym w rozdz. IV pkt 10 siwz.
Ponadto Zamawiający przedstawia nazwy (firmy), siedziby i adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty, a także punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację:
ZAMAWIAJĄCY Burmistrz Brzostku Wojciech Staniszewski
IZP.271.5.2016 Brzostek, 12.04.2016 r.
Ogłoszenie powiązane: Ogłoszenie nr 38241-2016 z dnia 2016-04-12 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Brzostek Przebudowa dróg gminnych nr 106130, 106131 w miejscowościach Grudna Górna, Grudna Dolna, Bączałka w gminie Brzostek W skład zamówienia wchodzi...
Numer ogłoszenia: 38777 - 2016; data zamieszczenia: 12.04.2016 Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu. Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 38241 - 2016 data 12.04.2016 r. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY Gmina Brzostek, Rynek 1, 39-230 Brzostek, woj. podkarpackie, tel. 14 680 30 26, fax. 14 680 30 25. SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU II.1) Tekst, który należy zmienić:
II.2) Tekst, który należy dodać:
Zamawiający Burmistrz Brzostku Wojciech Staniszewski
Do pobrania:
IZP.271.5.2016 Brzostek, 12.04.2016 r.
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:www.bipbrzostek.mserwer.pl Brzostek: Przebudowa dróg gminnych nr 106130, 106131 w miejscowościach Grudna Górna, Grudna Dolna, Bączałka w gminie Brzostek Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brzostek , Rynek 1, 39-230 Brzostek, woj. podkarpackie, tel. 14 680 30 26, faks 14 680 30 25.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg gminnych nr 106130, 106131 w miejscowościach Grudna Górna, Grudna Dolna, Bączałka w gminie Brzostek. II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem Zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie inwestycji pn. Przebudowa dróg gminnych nr 106130, 106131 w miejscowościach Grudna Górna, Grudna Dolna, Bączałka w gminie Brzostek W skład zamówienia wchodzi następujący zakres rzeczowy: 1. Roboty ziemne wyk. koparkami podsiębiernymi z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odl. do 1 km koparki o poj. łyżki 0.40 m3, grunt kat. III-IV - 39,00m3 2. Sączki poprzeczne z kruszywa, grunt kat. III, głębokość ułożenia 30 cm - 81,5mb 3. Podbudowy z kruszyw naturalnych, warstwa dolna o gr.20 cm po zagęszczeniu - 81,50m3 4. Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wykonywane mechanicznie, kat. gruntu II-VI - 18 960,40m2 5. Podbudowy z kruszyw naturalnych warstwa dolna, gr. warstwy po zagęszczeniu 10cm - 18 960,40m2 6. Podbudowy z kruszyw łamanych warstwa górna, gr. warstwy po zagęszczeniu 20cm - 18 490,20m2 7. Warstwa wiążąca z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych, gr. warstwy po zagęszczeniu 3,00 cm - 14 440,00m2 8. Skropienie nawierzchni asfaltem - 14 440,00m2 9. Warstwa ścieralna z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych, gr. warstwy po zagęszczeniu 4,00 cm - 13 969,80m2 10. Podbudowy z kruszyw łamanych warstwa górna, gr. warstwy po zagęszczeniu 7,00 cm - 4 520,40m2 11. Skropienie krawędzi wykonanej nawierzchni drogowej asfaltem na gorąco 1 410,60m2 12. Wykonanie obsługi geodezyjnej wraz z inwentaryzacją powykonawczą 4 702,00mb W ramach przedsięwzięcia powstanie droga o następujących parametrach technicznych: - klasa drogi: D - prędkość projektowa: 40 km/h - kategoria ruchu: KR3 - obciążenie: 100 kN/oś - grupa nośności podłoża: G3 Początek i koniec objętego opracowaniem odcinków dróg znajduje się na w miejscowościach gminy Brzostek w km 0+573-1+027 w miejscowości Bączałka, 454,00 km, 1+027-1+415 w miejscowości Grudna Dolna 388,00 km, 1+415-4+811 w miejscowości Grudna Górna 3 396,00 km, 0+000-0+464 w miejscowości Grudna Górna, 464,00 km, razem: 4 702,00 km Szczegółowy zakres robót zgodnie z przedmiarem robót stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.. II.1.5)
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7, 45.23.31.40-2. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2016. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 30 000,00 zł (trzydzieści tysięcy złotych) III.2) ZALICZKI III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
IV.2.2)
IV.3) ZMIANA UMOWY przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Zamawiający dopuszcza dokonanie zmiany umowy zgodnie z art.144 ustawy w tym także w zakresie postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia następujących warunków: 1. Warunki istotne, w szczególności 1) zmiana terminu wykonania zamówienia ulegnie przesunięciu w przypadku skrócenia terminu realizacji inwestycji oraz przedłużenia w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z: a) przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego; b) działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe) mające bezpośredni wpływ na terminowość wykonania robót; c) warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzenie prób i sprawozdań, dokonywanie odbiorów, w szczególności: wiatr uniemożliwiający prace maszyn budowlanych, gwałtowne opady deszczu, gradobicie, burze z wyładowaniami atmosferycznymi, opady deszczu trwające bez przerwy co najmniej 4 dni robocze itp. d) odmiennych od przyjętych w dokumentacji warunków terenowych, w szczególności istnienie podziemnych sieci, instalacji i urządzeń lub nie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych; e) przedłużenia terminu realizacji umowy podstawowej w wyniku udzielenia Wykonawcy zamówień dodatkowych, f) wystąpienie okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności; 2) zmiany będące następstwem działania organów administracji, w szczególności przekroczenie określonych przez prawo terminów wydawania przez te organy decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp. 3) Zmiany podwykonawców 4) Zmiany technologiczne w szczególności: a) konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu zamiennych rozwiązań technicznych/technologicznych lub materiałowych niż wskazane w dokumentacji projektowej, przy możliwej modyfikacji wynagrodzenia Wykonawcy, w sytuacji konieczności zwiększenia bezpieczeństwa realizacji robót budowlanych, usprawnienia procesu budowy bądź usunięcia wad ukrytych dokumentacji projektowej i uzyskania założonego efektu użytkowego w sytuacji gdy nie zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziłoby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu, b) odmienne niż przyjęte w dokumentacji warunki terenowe w szczególności istnienie podziemnych sieci, instalacji i urządzeń lub nie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych skutkujące niemożliwością wykonania przedmiotu zamówienia przy dotychczasowych założeniach technologicznych lub materiałowych; c) konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa. 5) Zmiany wynikające z konieczności poprawiania omyłek i błędów projektowania inwestycji 6) Zmiana umowy może nastąpić, po ewentualnych urzędowych zmianach w obowiązujących przepisach podatkowych, w tym zmianach podatku VAT. 2. Warunki nieistotne, w szczególności: 1) wystąpienie omyłek pisarskich i rachunkowych; 2) zmiany formy organizacyjnej Wykonawcy (przekształcenie itp.); 3) zmiany osób nadzorujących wykonanie przedmiotu umowy; 4) zmiany obowiązujących przepisów prawa; 5) zmiana ustawowej stawki podatku od towarów i usług, wówczas wynagrodzenie ulegnie zmianie w ten sposób, że do wynagrodzenia netto zostanie doliczony podatek VAT w wysokości wynikającej z przepisów; 6) inne, które w sposób istotny nie będą ingerować w przedmiot umowy. 3. Wszelkie zmiany umowy będą dokonywane w postaci pisemnych aneksów podpisanych przez obie strony pod rygorem nieważności IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bipbrzostek.mserwer.pl IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.04.2016 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Brzostku, ul. Rynek 1, 39-230 Brzostek, sekretariat. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Burmistrz Brzostku Wojciech Staniszewski
Do pobrania: Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
informacje wprowadził: | Grzegorz Kudacz | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
data dodania: 12 Kwietnia 2016 |
data modyfikacji: Grzegorz Kudacz / 2016-05-11 12:16:23 |
data wyworzenia: / 12 Kwietnia 2016 |